Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Lobo Joseph"'
Autor:
Lobo Joseph
Publikováno v:
Physical Culture and Sport: Studies and Research, Vol 98, Iss 1, Pp 57-66 (2023)
A large number of published papers have investigated the relationship between perceived teacher emotional support and students’ engagement in school across a variety of subject areas at the primary and secondary levels. However, very few or none of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d33a013fa3744e59f2bd923d503d48a
Autor:
Lobo, Joseph
Publikováno v:
Journal of Ethnic and Cultural Studies, 2023 Jan 01. 10(1), 98-124.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48718237
Autor:
Elihami1 elihamid72@gmail.com, Lobo, Joseph2
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Psicología del Ejercicio y el Deporte. 2024, Vol. 19 Issue 3, p245-249. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lobo, Joseph
Publikováno v:
Empirical Studies of the Arts; Jan2025, Vol. 43 Issue 1, p618-645, 28p
Autor:
Tantra Paramitha, Sandey, Setiawan, Edi, Benizar Lesmana, Irfan, Tannoubi, Amayra, Raman, Arumugam, Kurtoğlu, Ahmet, Gazali, Novri, Rochman, Taupik, Getu, Samson, Lobo, Joseph
Publikováno v:
Retos: Nuevas Perspectivas de Educación Física, Deporte y Recreación; 2024, Issue 61, p589-597, 9p
Autor:
Lobo, Joseph
Publikováno v:
Interpersona; Dec2024, Vol. 18 Issue 2, p238-264, 27p
Autor:
Lobo, Joseph1 jtldlobo@gmail.com, Martin, Jonar2, Argarin, Jesus3, Tubera, Joel4, Narciso, Haynes Angelo2, Dimalanta, Genesis5
Publikováno v:
Masyarakat, Kebudayaan & Politik. Sep2023, Vol. 36 Issue 3, p342-355. 14p.
Autor:
Tanucan, Jem Cloyd M., Wider, Walton, Lobo, Joseph, Udang, Lester Naces, Sofyan, Davi, Jiang, Leilei
Publikováno v:
Physical Culture & Sport. Studies & Research; Mar2025, Vol. 107 Issue 1, p23-36, 14p
Autor:
SANJAYKUMAR, SWAMYNATHAN, NATARAJAN, SUBHASHREE, LAKSHMI, PONNUSAMY YOGA, ORHAN, BEKIR ERHAN, LOBO, JOSEPH, GEANTĂ, VLAD-ADRIAN, NÉMETH, ZSOLT
Publikováno v:
Journal of Physical Education & Sport; Oct2024, Vol. 25 Issue 10, p1324-1330, 7p