Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Loades, Maria Elizabeth"'
Autor:
Loades, Maria Elizabeth
There is evidence of unmet need for mental health interventions for primary school children. Such children are generally unable to seek help for themselves and therefore, depend on the adults with whom they interact to seek help on their behalf. Thes
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.501110
Autor:
Loades, Maria Elizabeth, Chatburn, Eleanor, Higson-Sweeney, Nina, Reynolds, Shirley, Shafran, Roz, Brigden, Amberly, Linney, Catherine, McManus, Megan Niamh, Borwick, Catherine, Crawley, Esther
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry November 2020 59(11):1218-1239
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hards, Emily1 egh40@bath.ac.uk, Loades, Maria Elizabeth1,2, Higson‐Sweeney, Nina1, Shafran, Roz3, Serafimova, Teona2, Brigden, Amberley2, Reynolds, Shirley4, Crawley, Esther2, Chatburn, Eleanor1, Linney, Catherine2, McManus, Megan5, Borwick, Catherine2
Publikováno v:
British Journal of Clinical Psychology. Jun2022, Vol. 61 Issue 2, p313-334. 22p. 4 Charts.
Autor:
Herring, Georgia Tanith1, Loades, Maria Elizabeth1,2 m.e.loades@bath.ac.uk, Higson‐Sweeney, Nina1, Hards, Emily1, Reynolds, Shirley3, Midgley, Nick4,5
Publikováno v:
Psychology & Psychotherapy: Theory, Research & Practice. Mar2022, Vol. 95 Issue 1, p234-255. 22p. 1 Diagram, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.