Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Lo, H.P."'
Autor:
Fu, Hao, Lam, William H.K., Shao, Hu, Xu, X.P., Lo, H.P., Chen, Bi Yu, Sze, N.N., Sumalee, Agachai
Publikováno v:
In Transportation Research Part C November 2019 108:49-73
Publikováno v:
In Transportation Research Part B March 2019 121:216-251
Autor:
SKITMORE, MARTIN, LO, H.P.
Publikováno v:
Engineering, Construction and Architectural Management, 2002, Vol. 9, Issue 2, pp. 90-130.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/eb021209
Publikováno v:
In Accident Analysis and Prevention 2006 38(6):1157-1161
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Transportation Research Part B 1999 33(5):369-385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transportation and Management Science : proceedings of the 13th international conference of Hong Kong Society for Transportation Studies, 13-15 December, 2008 Hong Kong, 147-156
STARTPAGE=147;ENDPAGE=156;TITLE=Transportation and Management Science : proceedings of the 13th international conference of Hong Kong Society for Transportation Studies, 13-15 December, 2008 Hong Kong
STARTPAGE=147;ENDPAGE=156;TITLE=Transportation and Management Science : proceedings of the 13th international conference of Hong Kong Society for Transportation Studies, 13-15 December, 2008 Hong Kong
Over the years, different modelling approaches to simulating pedestrian movement have been suggested. The majority of pedestrian decision models are based on the concept of utility maximization. To explore alternatives, we developed the heterogeneous
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4e22d615215ae703984bdf2db2ac0f8d
https://research.tue.nl/nl/publications/528861b6-5024-422c-bffd-7800353bd167
https://research.tue.nl/nl/publications/528861b6-5024-422c-bffd-7800353bd167
Publikováno v:
Transportation and Management Science : proceedings of the 13th international conference of Hong Kong Society for Transportation Studies, 13-15 December, 2008 Hong Kong, 439-448
STARTPAGE=439;ENDPAGE=448;TITLE=Transportation and Management Science : proceedings of the 13th international conference of Hong Kong Society for Transportation Studies, 13-15 December, 2008 Hong Kong
STARTPAGE=439;ENDPAGE=448;TITLE=Transportation and Management Science : proceedings of the 13th international conference of Hong Kong Society for Transportation Studies, 13-15 December, 2008 Hong Kong
Existing activity-based models of travel demand consider a day as the time unit of observation and predict activity patterns of inhviduals for a typical or average day. In this study we argue that the use of a time span of one day severely limits the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5cdd58a9b0e9c26c08e7cfa00291291a
https://research.tue.nl/nl/publications/528b5bef-abf2-4c0c-aca0-931823006d0a
https://research.tue.nl/nl/publications/528b5bef-abf2-4c0c-aca0-931823006d0a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.