Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Lluch T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Se comparó la utilidad percibida de dos métodos de entrenamiento de habilidades terapéuticas en la formación del Psicólogo General Sanitario: el asesoramiento entre iguales (el alumno que hace de cliente expone una experiencia personal o sea se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::505d653aa9e96617a316c00d39813d59
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85018296897&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85018296897&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lluch, T Gómez, Fuentes, MD Fraga, Aroyo, P Araque, Dongil, C Notario, Góámez, JC Valenzuela, Benito, M Heredia
Publikováno v:
European Journal of Hospital Pharmacy : Science and Practice; 2018, Vol. 25 Issue: Supplement 1 pA9-A9, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.