Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Lloyd, Shawnta"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foy, Capri G., Lloyd, Shawnta L., Williams, Kelvin L., Gwathmey, TanYa M., Caban-Holt, Allison, Starks, Takiyah D., Fortune, Doreen R., Ingram, LaDrea R., Byrd, Goldie S.
Publikováno v:
Journal of Racial & Ethnic Health Disparities; Oct2024, Vol. 11 Issue 5, p2827-2838, 12p
Publikováno v:
In Addictive Behaviors November 2020 110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Micah E.1 (AUTHOR) micahjohnson@usf.edu, Lloyd, Shawnta L.2 (AUTHOR), Bristol, Skye C.1 (AUTHOR), Elliott, Amy L.3 (AUTHOR), Cottler, Linda B.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Substance Abuse Treatment, Prevention & Policy. 10/14/2022, Vol. 17 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Lloyd, Shawnta L., Foy, Capri G., Caban-Holt, Allison, Gwathmey, TanYa, Williams, Kelvin Lamonte, Starks, Takiyah D., Mathews, Allison, Vines, Anissa I., Richmond, Alan, Byrd, Goldie S.
Publikováno v:
Journal of Racial & Ethnic Health Disparities; Jun2024, Vol. 11 Issue 3, p1730-1740, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Black Men's Health Forum: Improving Health Knowledge and Willingness to Participate in Research.
Autor:
Lloyd, Shawnta L., Williams, Kelvin L., Pastors Network, Triad, Caban-Holt, Allison, Craft, Suzanne, D. Baker, Laura, Byrd, Goldie S.
Publikováno v:
Health Education & Behavior; Feb2024, Vol. 51 Issue 1, p104-112, 9p