Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Lloyd, Kemol"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning Environments Research; Jul2023, Vol. 26 Issue 2, p573-593, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Mathematics Teacher Education; Oct2022, Vol. 25 Issue 5, p599-632, 34p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2021, p744-748, 5p
Autor:
Francis, Dionne Cross, Jinqing Liu, Eker, Ayfer, Bharaj, Pavneet K., Lloyd, Kemol, Ji Hong, Mihyun Jeon
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2020, p1791-1799, 9p
Autor:
Cross Francis, Dionne Indera, Hong, Ji, Liu, Jinqing, Eker, Ayfer, Lloyd, Kemol, Bharaj, Pavneet Kaur, Jeon, MiHyun
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 8/6/2020, pN.PAG-N.PAG, 20p
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 11/14/2019, p536-541, 6p
HIGH-QUALITY INSTRUCTION ≠ HIGH-LEVEL NOTICING: EXAMINING FACTORS THAT INFLUENCE TEACHERS' NOTICING.
Autor:
Francis, Dionne Cross, Eker, Ayfer, Lloyd, Kemol, Jinqing Liu, Alhayyan, Abdulrahman, Flessner, Courtney
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 11/15/2018, p1020-1027, 8p