Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Lloyd, Hannah"'
Publikováno v:
Diversity and Distributions, 2020 Aug 01. 26(8), 912-927.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26919971
Autor:
Wong, Nathan R., Liu, Xinyue, Lloyd, Hannah, Colthart, Allison M., Ferrazzoli, Alexander E., Cooper, Deani L., Zhuang, Yihao, Esquea, Phillix, Futcher, Jeffrey, Pochapsky, Theodore M., Matthews, Jeffrey M., Pochapsky, Thomas C.
Publikováno v:
In Journal of Inorganic Biochemistry November 2018 188:96-101
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
Data visualizations are powerful tools for communicating quantitative information. While prior work has focused on how experts design informative graphs, little is known about the intuitions non-experts have about what makes a graph effective for com
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8d80acbadc818583deb3183d3d59936e
https://escholarship.org/uc/item/4qr8t1w7
https://escholarship.org/uc/item/4qr8t1w7
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
Data visualizations are indispensable to modern scientific communication. As such, improving graph comprehension is a crucial target for STEM education. Unfortunately, there is no strong agreement on the components of graph comprehension nor how to m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::e56f78deec2b1faf6d540b5136da61fa
https://escholarship.org/uc/item/6wx5v99w
https://escholarship.org/uc/item/6wx5v99w
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marine Ecology Progress Series, 2012 Aug . 463, 205-214.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24876046
Autor:
Nicol, Sam, Ferrer‐Mestres, Jonathan, Lloyd, Hannah, Brazill‐Boast, James, Gorrod, Emma, Chades, Iadine
Publikováno v:
Ecological Solutions & Evidence; Oct-Dec2022, Vol. 3 Issue 4, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.