Zobrazeno 1 - 10
of 254
pro vyhledávání: '"Ljungdahl, L."'
Autor:
Ljungdahl, L
Good writing is a recursive process of moving through different stages of composition, not simply of putting words on a page. Since so much revision is needed-in thinking, changing ideas, and developing style-computer technology has become an essenti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::28f715b4daa9f517638bd311d8789b72
https://hdl.handle.net/10453/16819
https://hdl.handle.net/10453/16819
Autor:
Currie, JL, Ljungdahl, L
© Common Ground, Janet Lynne Currie and Lesley Ljungdahl. The development of usable, realistic health and living skills education programs is essential in today's world. These programs are imperative for the health, well-being and personal developme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::6103e2f09b2ccb1de49c33a22df2b772
https://hdl.handle.net/10453/28005
https://hdl.handle.net/10453/28005
Autor:
Ljungdahl, L
The purpose of this study is to explore teaching practices which incorporate mobile learning technologies in order to improve learning in the delivery of subjects in the Humanities. The focus is an Australian literature subject offered to students en
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::ffe8f0b83385f916d060765e9c1ce3e9
https://hdl.handle.net/10453/16030
https://hdl.handle.net/10453/16030
Autor:
Ljungdahl, L
The expansion of English as a global language as a language of communication involves issues of cultural and linguistic diversity (Cummins, 1997). 21 student-teachers from an Australian university had the opportunity to give English language instruct
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::bcde3e5d18760e9b996f165ec22e1f35
https://hdl.handle.net/10453/6366
https://hdl.handle.net/10453/6366
Autor:
Ljungdahl, L
Lingustic imperialism can arise from the global spread of English. Pedagogic practices are suggested for the English language classroom.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::09d72dbb21f453fb35adfc1fed3b4a08
https://hdl.handle.net/10453/6369
https://hdl.handle.net/10453/6369
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.