Zobrazeno 1 - 10
of 148
pro vyhledávání: '"Ljuca, F."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pranjic, N, Eric, Z, MacEvilly, U, Govaer, A, Maerz, R, Van Keer, C, De Lepeleer, G, Moynihan, M, Kurtic, A, Cavaljuga, S, Rakanovic-Todic, M, Ivankovic, M, Ristic, S, Mujki, D, Ljuca, F, Krivokuca, Z, Mehi, B, Ostojic, L, Maric, V, Kadic, A, Imamovic-Kuluglic, M, Lolic, A, Kudumovic, M
Publikováno v:
15. Grazer Konferenz-Qualität der Lehre: Teaching and Learning-expanding our resources; 20110428-20110430; Wien, Österreich; DOC11grako34 /20120425/
[for full text, please go to the a.m. URL]
15. Grazer Konferenz – Qualität der Lehre: Teaching and Learning – expanding our resources
15. Grazer Konferenz – Qualität der Lehre: Teaching and Learning – expanding our resources
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bc78f32ba623f4ca7f8d40efe693144c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.