Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Lizarraga-Celaya Carlos"'
Autor:
Er-Raki Salah, Bouras Elhoussaine, Rodriguez Julio Cesar, CruzBautista Fidencio, Watts Chriss, Lizarraga-Celaya Carlos, Chehbouni Abdelghani
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 489, p 04011 (2024)
The aim of this work is to use the AquaCrop model for irrigation and water productivity assessment of Table grapes in arid region of Mexico during 2005 and 2006 cropping seasons. The irrigation efficiency was investigated by comparing the irrigation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/214f084fdef343d6a251038960efce4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lizárraga-Celaya, Carlos, Watts, Christopher J., Rodríguez, Julio C., Garatuza-Payán, Jaime, Scott, Russell L., Sáiz-Hernández, Juan
Publikováno v:
In Journal of Arid Environments 2010 74(5):540-548
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The present paper, describes an educational experience with the goal of developing a proposal for the didactic planning of Computational Physics course (CP), using the Flipped Classroom (FC) method, supported by active learning to promote meaningful
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::e7648853ded4215d856d1e811bb59bfa
https://biblio.vub.ac.be/vubir/fivestep-guide-to-flip-the-classroom-and-to-improve-physics-teaching-at-university-level(59fc6b69-d8c0-4e7a-aa41-214506856f07).html
https://biblio.vub.ac.be/vubir/fivestep-guide-to-flip-the-classroom-and-to-improve-physics-teaching-at-university-level(59fc6b69-d8c0-4e7a-aa41-214506856f07).html
This paper presents an educational experience for a computational physics course taught at university level where, flipped classroom method is used and includes a synergy between Fink’s model, the 4MAT system, and formative assessment. This process
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3848::38c1665d774463fdabeb66d251b820bf
https://hdl.handle.net/20.500.14017/042d6b9e-632e-44ef-8c8d-46e0b14a591b
https://hdl.handle.net/20.500.14017/042d6b9e-632e-44ef-8c8d-46e0b14a591b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.