Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Lizandra, Jorge"'
Publikováno v:
Journal of Gay & Lesbian Social Services; Apr-Jun2024, Vol. 36 Issue 2, p231-246, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Aula Abierta. Revista de Investigación, Formación e Innovación en Educación (RIFIE); abr-jun2023, Vol. 52 Issue 2, p127-137, 11p
Autor:
Peiró-Velert, Carmen, García-Massó, Xavier, Pérez-Gimeno, Esther, Lizandra, Jorge, Valencia-Peris, Alexandra, Devís-Devís, José
Supplemental material, sj-docx-1-epe-10.1177_1356336X221088396 for Capturing the multidimensionality of motivation in physical education: A self-organizing maps approach to profiling students by Carmen Peiró-Velert, Xavier García-Massó, Esther Pé
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::16122831dda938ff47287db17c658707
Autor:
Valencia-Peris, Alexandra, Úbeda-Colomer, Joan, Lizandra, Jorge, Peiró-Velert, Carmen, Devís-Devís, José
Publikováno v:
Journal of Physical Activity & Health; Sep2019, Vol. 16 Issue 9, p715-721, 7p
Autor:
Valencia-Peris, Alexandra, Lizandra, Jorge, Cebriá-Carrión, Salvador, Evangelio Caballero, Carlos
Publikováno v:
Ensayos: Revista de la Facultad de Educacion de Albacete; Jul-Dec2022, Vol. 37 Issue 2, p64-82, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The aim of this work was to compare students’ physical activity and sedentary levels between two high schools, one with a natural playground and the other with a traditional one, according to the recess periods (mid-morning and lunchtime) and the s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3828::f04ad2c1ffd16a16fb78e35e709e4dca
http://hdl.handle.net/10952/5969
http://hdl.handle.net/10952/5969