Zobrazeno 1 - 10
of 1 458
pro vyhledávání: '"Livingston G"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 6, Iss 1, p 11 (2006)
Abstract Background The motivational and other factors used by medical students in making their career choices for specific medical specialities have been looked at in a number of studies in the literature. There are however few studies that assess t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23faac14aacb4b5f862e8c58b2fa7f57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robertson, S., Cooper, C., Hoe, J., Lord, Kathryn, Rapaport, P., Marston, L., Cousins, S., Lyketsos, C.G., Livingston, G.
Yes
Improving quality of life (QOL) for people with dementia is a priority. In care homes, we often rely on proxy ratings from staff and family but we do not know if, or how, they differ in care homes. Methods. We compared 1056 pairs of staff an
Improving quality of life (QOL) for people with dementia is a priority. In care homes, we often rely on proxy ratings from staff and family but we do not know if, or how, they differ in care homes. Methods. We compared 1056 pairs of staff an
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/18153
Autor:
Rayner, J. C. W.1,2 (AUTHOR) john.rayner@newcastle.edu.au, Livingston, G. C.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Statistica Neerlandica. Feb2024, Vol. 78 Issue 1, p68-78. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.