Zobrazeno 1 - 10
of 1 583
pro vyhledávání: '"Live commerce"'
Autor:
Cao, Junwei1 (AUTHOR), Zhong, Lingling1 (AUTHOR), Liu, Dong1 (AUTHOR) bruceliu@yu.ac.kr, Zhang, Guihua2 (AUTHOR), Shang, Meng3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/6/2024, Vol. 19 Issue 9, p1-29. 29p.
Autor:
Kyeong Kang Kyeong.Kang@uts.edu.au, Lifu Li Lifu.Li@uts.edu.au, Sohaib, Osama Osama.Sohaib@aurak.ac.ae
Publikováno v:
Entrepreneurial Business & Economics Review. Mar2023, Vol. 11 Issue 1, p113-126. 14p.
Publikováno v:
Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Jun2023, Vol. 18 Issue 2, p959-975. 17p.
Publikováno v:
In Electronic Commerce Research and Applications September-October 2024 67
Autor:
Zhou Fu Lin1 411316101@m365.fju.edu.tw, Kai-Ping Huang2 129741@mail.fju.edu.tw
Publikováno v:
International Journal of Organizational Innovation. Jul2024, Vol. 17 Issue 1, p40-52. 13p.
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Sep2023, Vol. 51 Issue 9, p1-10. 10p.
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services September 2023 74
Autor:
Aji Priambodo
Publikováno v:
Jurnal Ekonomi, Bisnis dan Entrepreneurship, Vol 17, Iss 2, Pp 363-378 (2023)
Consumers now favor live commerce greatly, especially those in the younger age group because it offers a direct interaction experience between sellers and customers. The purpose of this study is to analyze the influence of service quality, price, tru
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/313d543016504ee68618540a4be486c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nguyen-Viet, Bang1 (AUTHOR) bangnv@ueh.edu.vn, Nguyen, Yen Thi Hoang1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Promotion Management. Oct2024, Vol. 30 Issue 7, p1057-1086. 30p.