Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Liu Hsiu Wen"'
Autor:
Liu, Hsiu-Wen
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services July 2024 79
Autor:
Liu Hsiu Wen, 劉秀文
98
The aim of this study is to understand the senior high school president’s leadership transformation as well as the part-time administration teacher’s job satisfaction, working pressure and willingness to serve the administration job. This
The aim of this study is to understand the senior high school president’s leadership transformation as well as the part-time administration teacher’s job satisfaction, working pressure and willingness to serve the administration job. This
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/5k9d8y
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dr.. Chen, Hsin, Dr.. Papazafeiropoulou, Anastasia, Mr.. Chen, Ta-Kang, Prof.. Duan, Yanqing, Asst. Prof.. Liu, Hsiu-Wen
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2014, Vol. 27, Issue 5.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-05-2013-0019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tetrahedron: Asymmetry. 7:1641-1648
The titled compounds have been synthesized in five steps from commercially available (R)-(+) and (S)-(−)-glycidol. The overall yield was about 29% with ee>98.5.
Autor:
Liu, Hsiu-wen
Teams, like companies, are going global. As Davision and Ward (1999) note, global teams are necessary for creating a company¡¦s ¡§sustainable global capability¡¨. The increasing complexities of scientific, sociological, and commercial issues de
Autor:
Liu, Hsiu-Wen, Huang, Heng-Chiang
Publikováno v:
Marketing, Technology & Customer Commitment in the New Economy; 2015, p259-264, 6p
Autor:
Liu, Hsiu-Wen
Publikováno v:
Journal of Marketing Analytics. May2013, Vol. 1 Issue 2, p81-98. 18p.