Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Liu, Zelei"'
Autor:
Li, Zengxiang, Hou, Zhaoxiang, Liu, Hui, Wang, Ying, Li, Tongzhi, Xie, Longfei, Shi, Chao, Yang, Chengyi, Zhang, Weishan, Liu, Zelei, Xu, Liang
Multimodal data, which can comprehensively perceive and recognize the physical world, has become an essential path towards general artificial intelligence. However, multimodal large models trained on public datasets often underperform in specific ind
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.11217
Federated learning (FL) has enabled multiple data owners (a.k.a. FL clients) to train machine learning models collaboratively without revealing private data. Since the FL server can only engage a limited number of clients in each training round, FL c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.10738
Autor:
Chen, Yuanyuan, Chen, Zichen, Guo, Sheng, Zhao, Yansong, Liu, Zelei, Wu, Pengcheng, Yang, Chengyi, Li, Zengxiang, Yu, Han
Artificial intelligence (AI)-empowered industrial fault diagnostics is important in ensuring the safe operation of industrial applications. Since complex industrial systems often involve multiple industrial plants (possibly belonging to different com
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.11485
Federated Learning (FL) bridges the gap between collaborative machine learning and preserving data privacy. To sustain the long-term operation of an FL ecosystem, it is important to attract high quality data owners with appropriate incentive schemes.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.02053
Federated learning (FL) is an emerging collaborative machine learning method to train models on distributed datasets with privacy concerns. To properly incentivize data owners to contribute their efforts, Shapley Value (SV) is often adopted to fairly
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.11711
Autor:
Liu, Zelei1,2 (AUTHOR), Zhao, Hongbo1 (AUTHOR), Cai, Yuqiong1 (AUTHOR), Sun, Long3 (AUTHOR) sunlong510@yeah.net
Publikováno v:
PLoS ONE. 1/27/2023, Vol. 17 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.