Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Liu, Jacky"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Waegemakers Schiff, Jeannette, Weissman, Eric, Schiff, Rebecca, Liu, Jacky, Pitoulis, Terry, Jones, Alana
Publikováno v:
Journal of Occupational & Environmental Medicine; Jan2024, Vol. 66 Issue 1, p71-77, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khiatani, Paul Vinod1 pkhiatani2-c@my.cityu.edu.hk, Liu, Jacky Ka Kei2
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Jun2020, Vol. 57 Issue 3, p364-373. 10p. 3 Charts.
Publikováno v:
China Journal of Social Work; Jul2021, Vol. 14 Issue 2, p153-171, 19p
Autor:
Liu, Jacky TC1, Song, Erfei1, Xu, Aimin1,2, Berger, Thorsten3, Mak, Tak W3, Tse, Hung-Fat2, Law, Ivy KM1, Huang, Bosheng1, Liang, Yan1, Vanhoutte, Paul M1, Wang, Yu1
Publikováno v:
British Journal of Pharmacology. Jan2012, Vol. 165 Issue 2, p520-531. 12p. 7 Graphs.
Autor:
Chen, Wei-Wen1 (AUTHOR), Liu, Chih-Min2,3 (AUTHOR), Tseng, Chien-Chao1 (AUTHOR), Huang, Ching-Chun1 (AUTHOR), Wu, I-Chien4 (AUTHOR), Chen, Pei-Fen4 (AUTHOR), Chang, Shih-Lin2,3 (AUTHOR), Lin, Yenn-Jiang2,3 (AUTHOR), Lo, Li-Wei2,3 (AUTHOR), Chung, Fa-Po2,3 (AUTHOR), Chao, Tze-Fan2,3 (AUTHOR), Tuan, Ta-Chuan2,3 (AUTHOR), Liao, Jo-Nan2,3 (AUTHOR), Lin, Chin-Yu2,3 (AUTHOR), Chang, Ting-Yung2,3 (AUTHOR), Kuo, Ling2,3 (AUTHOR), Wu, Cheng-I2,3 (AUTHOR), Liu, Shin-Huei2,5 (AUTHOR), Wu, Jacky Chung-Hao6,7 (AUTHOR), Hu, Yu-Feng2,3,8 (AUTHOR) yfhu0609@nycu.edu.tw
Publikováno v:
BMC Medical Research Methodology. 12/23/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry; 2020, Vol. 8 Issue 1, p187-207, 21p