Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Liu, I‐Hua"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu, I-Hua, 劉怡華
105
In Vietnamese schools, the term “teacher-centered” is very popular. This is shown in greeting time when students in class have to stand up when teacher comes and also depends on teachers teaching methods without feedback. However, it may
In Vietnamese schools, the term “teacher-centered” is very popular. This is shown in greeting time when students in class have to stand up when teacher comes and also depends on teachers teaching methods without feedback. However, it may
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/t3m69s
Autor:
Liu, Jia-Kuang, Liu, I-Hua, Liu, Cheng, Chang, Chen-Jung, Kung, Kuan-Chen, Liu, Yen-Ting, Lee, Tzer-Min, Jou, Jin-Long
Publikováno v:
In Applied Surface Science 30 October 2014 317:974-981
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huang, Shuan S., Liu, I-Hua, Smith, Tracy, Shah, Maulik R., Johnson, Frank E., Huang, Jung S.
CRSBP-1, a membrane glycoprotein, can mediate cell-surface retention of secreted growth factors containing CRS motifs such as PDGF-BB. CRSBP-1 has recently been found to be identical to LYVE-1, a specific marker for lymphatic capillary endothelial ce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::aaf53a7c0af0ec4d36696fd71a432271
https://europepmc.org/articles/PMC3125019/
https://europepmc.org/articles/PMC3125019/
Autor:
Huang, Shuan Shian, Liu, I‐Hua, Chen, Chun‐Lin, Chang, Jia‐Ming, Johnson, Frank E., Huang, Jung San
Publikováno v:
Journal of Cellular Biochemistry; Jun2017, Vol. 118 Issue 6, p1387-1400, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.