Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Liu, Emma J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu, Emma J.
Semi-supervised learning methods such as self-training are able to leverage unlabeled data, which is widely available, as opposed to only using labeled data like many successful supervised learning methods. One part of self-training is to use a train
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/1721.1/144511
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whitty, Rachel C. W., Ilyinskaya, Evgenia, Mason, Emily, Wieser, Penny E., Liu, Emma J., Schmidt, Anja, Roberts, Tjarda, Pfeffer, Melissa A., Brooks, Barbara, Mather, Tamsin A., Edmonds, Marie, Elias, Tamar, Schneider, David J., Oppenheimer, Clive, Dybwad, Adrian, Nadeau, Patricia A., Kern, Christoph
Among the hazards posed by volcanoes are the emissions of gases and particles that can affect air quality and damage agriculture and infrastructure. A recent intense episode of volcanic degassing associated with severe impacts on air quality accompan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::13ebc73cbef0fd7a73fd0062af55b168
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.