Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Liu, Cunzhi"'
Publikováno v:
Zhongguo quanke yixue, Vol 27, Iss 27, Pp 3403-3410 (2024)
Background The effective evaluation of scientific and technological achievements in traditional Chinese medicine (TCM) is of great significance in promoting the innovative development of TCM. Previous evaluations of scientific and technological achie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a460f13df8c42d280c3294aea006c4f
Autor:
Su, Yang, Huang, Jing, Sun, Shengxuan, He, Teng, Wang, Taiyi, Fan, Mengyue, Yu, Huanhuan, Yan, Jinglan, Yao, Lin, Xia, Yucen, Zhang, Meng, Zheng, Yuanjia, Luo, Xiaoyan, Zhang, Yuewen, Lu, Manqi, Zou, Meixia, Liu, Cunzhi, Chen, Yongjun
Publikováno v:
In Neuromodulation: Technology at the Neural Interface October 2024 27(7):1196-1207
Autor:
Sun, Chengyi, Xiong, Zhiyi, Sun, Chongyang, Liu, Tinglan, Liu, Xiaoyu, Zhang, Qinhong, Liu, Baoyan, Yan, Shiyan, Liu, Cunzhi
Publikováno v:
In Complementary Therapies in Clinical Practice November 2023 53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers in Biology and Medicine September 2022 148
Autor:
LIU Cunzhi
Publikováno v:
康复学报, Vol 32, Pp 95-99 (2022)
The concept of rehabilitation prevention is one of the basic theories of rehabilitation medicine of traditional Chinese medicine (TCM), early rehabilitation intervention will help to prevent or reduce the loss of function or disability of patients. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb11e66c42df4e98897598ac4db2a0a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Traditional Chinese Medical Sciences October 2021 8(4):343-352
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.