Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Litwin, Sasha"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Litwin, Sasha1 sasha.litwin@sickkids.ca, Sellen, Kate2
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Sep2023, Vol. 53 Issue 9, p3369-3379. 11p. 3 Color Photographs, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Litwin, Sasha, Clarke, Lindsay, Copeland, Jocelyne, Tyrrell, Jennifer, Tait, Caleb, Mohabir, Vina, Campbell, Fiona
Supplemental Material, sj-pdf-1-her-10.1177_19375867231161097 for Designing a Child-, Family-, and Healthcare Provider–Centered Procedure Room in a Tertiary Care Children’s Hospital by Sasha Litwin, Lindsay Clarke, Jocelyne Copeland, Jennifer Tyr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::51b5c2c621d0de4966faf3b543f5de51
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foster, Mary Ellen, Ali, Samina, Litwin, Sasha, Parker, Jennifer, Petrick, Ronald P. A., Smith, David Harris, Stinson, Jennifer, Zeller, Frauke
This paper describes a new research project that aims to develop an autonomous and responsive social robot designed to help children cope with painful procedures in hospital emergency departments. While this is an application domain where psychologic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::feea8813e0b32e70de1a3cce18dc49d6
https://eprints.gla.ac.uk/222729/7/222729.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/222729/7/222729.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Paediatrics & Child Health; September 2023, Vol. 28 Issue: 1, Number 1 Supplement 1 pe37-e37, 1p