Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Littlejohn, Sara"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MADDUX, CLARK1, LITTLEJOHN, SARA2
Publikováno v:
North Carolina Historical Review. Jan2021, Vol. 98 Issue 1, p65-92. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Littlejohn, Sara Jane.
Dissertation (Ph.D.)--The University of North Carolina at Greensboro, 2008.
Directed by Nancy Myers; submitted to the Dept. of English. Title from PDF t.p. (viewed Aug. 11, 2009). Includes bibliographical references (p. 198-209).
Directed by Nancy Myers; submitted to the Dept. of English. Title from PDF t.p. (viewed Aug. 11, 2009). Includes bibliographical references (p. 198-209).
Externí odkaz:
http://libres.uncg.edu/ir/listing.aspx?id=359
Autor:
Perdue, Sherry Wynn, Littlejohn, Sara
Publikováno v:
Writing Lab Newsletter; Sep/Oct2014, Vol. 39 Issue 1/2, p10-13, 4p
Autor:
Souder, Lawrence LS39@drexel.edu, Bottone, Edward1
Publikováno v:
Journal of Agricultural & Environmental Ethics. Dec2014, Vol. 27 Issue 6, p895-907. 13p.
Publikováno v:
Prehospital Emergency Care; Jan2012, Vol. 16 Issue 1, p152-187, 36p
The ten contributions to this volume present original research on grammar and discourse in modern Lithuanian and Latvian. They reflect the diversity of approaches in linguistic research on Baltic languages that has developed in recent years, after a
The recent high-profile murders of George Floyd, and other African American individuals, along with the prevailing coronavirus disease (COVID-19) pandemic have reinforced the notion that certain marginalized populations have worse health outcomes tha
Autor:
Russell Carpenter
Studio-Based Approaches for Multimodal Projects examines a cross-section of strategies for studio approaches and models that enable process-oriented multimodal projects and promote student learning. This collection features seven chapters authored or