Zobrazeno 1 - 10
of 277
pro vyhledávání: '"Litson K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coffman DL; Department of Epidemiology and Biostatistics, Temple University., Dziak JJ; Edna Bennett Pierce Prevention Research Center, The Pennsylvania State University., Litson K; Instructional Technology & Learning Sciences Department, Utah State University., Chakraborti Y; Department of Epidemiology and Biostatistics, Temple University., Piper ME; Center for Tobacco Research Intervention, University of Wisconsin., Li R; Department of Statistics, The Pennsylvania State University.
Publikováno v:
Multivariate behavioral research [Multivariate Behav Res] 2023 Sep-Oct; Vol. 58 (5), pp. 859-876. Date of Electronic Publication: 2023 Jan 09.
Autor:
Peugh JL; Division of Behavioral Medicine and Clinical Psychology, Cincinnati Children's Hospital Medical Center., Litson K; Instructional Technology and Learning Sciences Department, Emma Eccles Jones College of Education and Human Services, Utah State University., Feldon DF; Instructional Technology and Learning Sciences Department, Emma Eccles Jones College of Education and Human Services, Utah State University.
Publikováno v:
Psychological methods [Psychol Methods] 2023 Aug 10. Date of Electronic Publication: 2023 Aug 10.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Domenech Rodríguez MM; Department of Psychology, Utah State University, Logan, Utah, United States of America., Reveles AK; LifeStance Health, Corvallis, Oregon, United States of America., Litson K; Department of Instructional Technology and Learning Sciences, Utah State University, Logan, Utah, United States of America., Patterson CA; Counseling and Psychological Services, University of Nevada, Las Vegas, Nevada, United States of America., Vázquez AL; Department of Psychology, Utah State University, Logan, Utah, United States of America.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2022 Sep 15; Vol. 17 (9), pp. e0274505. Date of Electronic Publication: 2022 Sep 15 (Print Publication: 2022).
Autor:
Zhang F; School of International Studies, Binzhou Medical University, Shandong, China.; Department of Instructional Technology and Learning Sciences, Utah State University, Logan, Utah, United States of America., Litson K; Department of Instructional Technology and Learning Sciences, Utah State University, Logan, Utah, United States of America., Feldon DF; Department of Instructional Technology and Learning Sciences, Utah State University, Logan, Utah, United States of America.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2022 Sep 09; Vol. 17 (9), pp. e0274273. Date of Electronic Publication: 2022 Sep 09 (Print Publication: 2022).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Litson K; Department of Instructional Technology and Learning Sciences, Utah State University, Logan, UT, United States., Blaney JM; Department of Educational Leadership, Northern Arizona University, Flagstaff, AZ, United States., Feldon DF; Department of Instructional Technology and Learning Sciences, Utah State University, Logan, UT, United States.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2021 Jan 26; Vol. 12, pp. 617060. Date of Electronic Publication: 2021 Jan 26 (Print Publication: 2021).