Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Litke, Shannon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Puhy, Chandler E.1 (AUTHOR), Litke, Shannon G.1 (AUTHOR), Silverstein, Michael J.1 (AUTHOR), Kiely, Jenna R.1 (AUTHOR), Pardes, Adam2 (AUTHOR), McGeoch, Ellen2 (AUTHOR), Daly, Brian P.1 (AUTHOR) bpd36@drexel.edu
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Jul2021, Vol. 58 Issue 7, p1284-1298. 15p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoffacker, Carlin P., Klein, Melanie, Becker-Haimes, Emily M., Fishman, Jessica, Schoenwald, Sonja K., Fugo, Perrin B., McLeod, Bryce D., Dorsey, Shannon, Litke, Shannon, Shider, Lah'Nasia, Lieberman, Adina, Mandell, David S., Beidas, Rinad S.
Publikováno v:
Implementation Research & Practice; Jan-Dec2022, Vol. 3 Issue 1, p1-14, 14p
Autor:
Alexander, Lindsay M, Escalera, Jasmine, Ai, Lei, Andreotti, Charissa, Febre, Karina, Mangone, Alex, Vega Potler, Natan, Langer, Nicolas, Alexander, Alexis, Kovacs, Meagan, Litke, Shannon, O'Hagan, Bridget, Andersen, Jennifer, Bronstein, Batya, Bui, Anastasia, Bushey, Marijayne, Butler, Henry, Castagna, Victoria, Camacho, Nicolas, Chan, Elisha, Citera, Danielle, Clucas, Jon, Cohen, Samantha, Dufek, Sarah, Eaves, Megan, Fradera, Brian, Gardner, Judith, Grant-Villegas, Natalie, Green, Gabriella, Gregory, Camille
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______885::d92e84147f412aa59cf39882a3cbdc39
https://doi.org/10.5167/uzh-147529
https://doi.org/10.5167/uzh-147529
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.