Zobrazeno 1 - 10
of 277
pro vyhledávání: '"Lithuanian language and literature"'
Autor:
Šileris, Arūnas1 arunas.sileris@kf.stud.vu.lt
Publikováno v:
Knygotyra. 2022, Issue 79, p137-160. 24p.
Autor:
Arūnas Šileris
Publikováno v:
Knygotyra, Vol 79 (2022)
Researchers have been observing the deteriorating deep reading skills among pupils and highlighting the necessity to nurture them. Yet the concept of what ‘reading’ means (and ‘deep reading’ in particular) seems elusive. Deep reading may be i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38f285433ab9402cbad18b670a58cef8
Autor:
Želvys, Rimantas, Raižienė, Saulė, Vaitekaitis, Jogaila, Dukynaitė, Rita, Jakaitienė, Audronė
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 141(1):125-145
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=987602
Autor:
Bučienė, Laimutė
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 135(3):122-138
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=819021
Autor:
Bučienė, Laimutė
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (47):80-92
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1035473
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nauckūnaitė, Zita
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (33):17-32
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=524077
Autor:
Laimutė Bučienė
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia, Vol 47 (2021)
Based on the syntactic analysis of the essays composed in the course of the matura examination in 2019, the article seeks to answer the following major questions: How well are 12th grade pupils capable of observing the syntactic norms while writing a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb81fadd8a43465ca6c7d4c4b9bd979e
Autor:
Tamulionienė, Aurelija
Publikováno v:
Bendrinė kalba (iki 2014 metų – Kalbos kultūra) / Standard Language (until 2014 - Language Culture). (91):1-24
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=769176
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.