Zobrazeno 1 - 10
of 1 653
pro vyhledávání: '"Literary literacy"'
Publikováno v:
Language Literacy: Journal of Linguistics, Literature, and Language Teaching, Vol 6, Iss 1, Pp 65-77 (2022)
Literary literacy needs to be cultivated to fight the impact of globalization which has made the local culture eroded and increasingly marginalized and has even begun to show symptoms of being forgotten. Thus, study on local wisdom-based literary lit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b21f1962a8e448df9ac09ac9cda18c04
Publikováno v:
Intercultural Communication Education, Vol 5, Iss 3 (2022)
This article addresses key theoretical and practical concerns related to the intercultural encounter with multimodal literature. Previous efforts to incorporate an intercultural dimension into conceptualisations of literary literacy have primarily fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcd0509402f944a7912b125d286d3782
Publikováno v:
Signo, Vol 43, Iss 78, Pp 68-77 (2018)
In this article, we intend, as a first purpose, to present the features of DLNotes2’s, a digital platform for annotations on literature, as a way to study literature in digital environment when the tool is used in educational environment. In order
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/040c177693c34b268e0f03e5f7e4a22c
Autor:
Gonçalves Jorge, Patrícia1 pjorge@furb.br, Zendron da Cunha, Karina2 kzcunha@furb.br, Ramos, Suelen1 sueramos@furb.br
Publikováno v:
Em Extensao. set-dez2019, Vol. 18 Issue 3, p20-37. 18p.
Autor:
Clemente Guimarães, Patrícia Dauhali1 dauhali@yahoo.com.br
Publikováno v:
Letrônica. jul-set2019, Vol. 12 Issue 3, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Texto Livre: Linguagem e Tecnologia, Vol 9, Iss 1, Pp 108-119 (2016)
This article aims at pointing to the reaches of Distance Education in the democratization of the knowledge in general and, more specifically, in the promotion of the literary reader formation. Reflecting about the tool “forum” and the “Chat gro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f83b3e4f934f4df58e46e06c46844cce
Publikováno v:
Concilium. 23:342-356
The present article has the general objective of conducting a comparative study between two Portuguese language textbooks for the 8th year of Elementary School – Final Years: “Singular e Plural: leitura, produção e estudos de linguagem”, by B
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.