Zobrazeno 1 - 10
of 587
pro vyhledávání: '"Literary composition"'
Autor:
Elisabeth Hjorth, Anna Nygren
Publikováno v:
Parse Journal, Vol Violence: Aesthetics, Iss 15 (2022)
The Autistic P-Oh!-Ethics is a manifesto and a necessarity. It is a neuromixed investigation of what collectivity might be – a collectivity running through histories and text(ure)s. The Autistic Poethics is Oh! Ethics. The Autistic Poetics use the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0be7c82c753c45d8b132507edfb68150
Autor:
Gert T. M. Prinsloo
Publikováno v:
Old Testament Essays, Vol 32, Iss 2, Pp 636-668 (2019)
Psalms 111 and 112 are “twin” poems displaying similar characteristics such as the superscript הללו יה, an acrostic form, and shared vocabulary. Surprisingly, the shared characteristics are noted, but the poems often interpreted in isolatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbb611642a6f44818375490b59cc8737
Autor:
De Temmerman, Koen
Publikováno v:
Rhetorica: A Journal of the History of Rhetoric, 2010 Feb . 28(1), 23-51.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/rh.2010.28.1.23
Autor:
Breij, Bé
Publikováno v:
Rhetorica: A Journal of the History of Rhetoric, 2009 Aug . 27(3), 354-369.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/rh.2009.27.3.354
Autor:
Bergsjö, Ronja
Syftet med denna uppsats är att undersöka lärares syn på kreativt skrivande i skolan och vilka aspekter de tar fasta på vid en bedömning av en kreativt skriven berättande text. Det empiriska materialet som samlats in i studien består av elevt
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-127088
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baugh, S.M.
Publikováno v:
Novum Testamentum, 2018 Jan 01. 60(1), 24-44.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26566518
Autor:
Naço, Neli
Publikováno v:
Seminari Ndërkombëtar për Gjuhën, Letërsinë dhe Kulturën Shqiptare / International Seminar for Albanian Language, Literature and Culture. (37.2):313-324
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=784728