Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Lisboa, Milena"'
Autor:
Gomes de Queiroz, Isabella Regina1 isabellaqueiroz@uol.com.br, Silva Lisboa, Milena2 milenalisboa@bahiana.edu.br, Guanaes Farias, Yasmin1 yasminfarias17.1@bahiana.edu.br, Ian Andrade, Pedro1 pedroandrade18.1@bahiana.edu.br, Mateus Lantyer, Vitor1 vitorlantyer18.1@bahiana.edu.br
Publikováno v:
New Trends in Qualitative Research. 2023, Vol. 19, p1-11. 11p.
Autor:
Lisboa, Milena Silva
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da PUC_SPPontifícia Universidade Católica de São PauloPUC_SP.
Made available in DSpace on 2016-04-29T13:32:18Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Milena Silva Lisboa.pdf: 1166144 bytes, checksum: 2ffcf0443932a31cced2f59a29c24124 (MD5) Previous issue date: 2008-11-05
Conselho Nacional de Desenvolvimento Científic
Conselho Nacional de Desenvolvimento Científic
Externí odkaz:
https://tede2.pucsp.br/handle/handle/17322
Autor:
Lisboa, Milena Silva
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da PUC_SPPontifícia Universidade Católica de São PauloPUC_SP.
Made available in DSpace on 2016-04-29T13:31:05Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Milena Silva Lisboa.pdf: 2266750 bytes, checksum: c612ce5b1cd2adcb9eaae054136d6b19 (MD5) Previous issue date: 2013-08-02
Conselho Nacional de Desenvolvimento Científic
Conselho Nacional de Desenvolvimento Científic
Externí odkaz:
https://tede2.pucsp.br/handle/handle/17023
Autor:
Lisboa, Milena Chagas, Wiltshire, Flávia Michelle Silva, Fricks, Alini Tinoco, Dariva, Claudio, Carrière, Frédéric, Lima, Álvaro Silva, Soares, Cleide Mara Faria
Publikováno v:
In Biochimie November 2020 178:96-104
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
O OLHAR DOS COORDENADORES E PROFESSORES DE GRADUAÇÃO SOBRE A INCLUSÃO DAS PICS NA FORMAÇÃO EM SAÚDE.
Autor:
Roseghini, Renata1 rroseghini@bahiana.edu.br, Silva Lisboa, Milena1 milenalisboa@bahiana.edu.br, Ramos Daltro, Monica1 monicadaltro@bahiana.edu.br
Publikováno v:
New Trends in Qualitative Research. 2023, Vol. 17, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Drault, Fabien, Ferain, Etienne, Lisboa, Milena Chagas, Hermans, Sophie, Demoustier-Champagne, Sophie
Publikováno v:
Nanoscale; 9/28/2023, Vol. 15 Issue 36, p14981-14993, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Estilos da Clinica; v. 26 n. 3 (2021): Infância com problemas; 476-493
Estilos da Clinica; ##issue.vol## 26 ##issue.no## 3 (2021): Infância com problemas; 476-493
Stili della clinica. Rivista sui destini dell'infanzia; V. 26 N. 3 (2021): Infância com problemas; 476-493
Clinical Styles. The Journal on the vicissitudes of childhood; Vol. 26 No. 3 (2021): Childhood with problems; 476-493
Styles de la Clinique. Revue sur les vicissitudes de l'enfance; Vol. 26 No 3 (2021): Enfance avec des problèmes; 476-493
Estilos de la Clínica. Revista sobre las vicisitudes de la infancia; Vol. 26 Núm. 3 (2021): Infancia con problemas; 476-493
Estilos da Clínica
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Estilos da Clinica; ##issue.vol## 26 ##issue.no## 3 (2021): Infância com problemas; 476-493
Stili della clinica. Rivista sui destini dell'infanzia; V. 26 N. 3 (2021): Infância com problemas; 476-493
Clinical Styles. The Journal on the vicissitudes of childhood; Vol. 26 No. 3 (2021): Childhood with problems; 476-493
Styles de la Clinique. Revue sur les vicissitudes de l'enfance; Vol. 26 No 3 (2021): Enfance avec des problèmes; 476-493
Estilos de la Clínica. Revista sobre las vicisitudes de la infancia; Vol. 26 Núm. 3 (2021): Infancia con problemas; 476-493
Estilos da Clínica
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Using the methodology of integrative review, this text proposes to analyze some contributions of Psychoanalysis to the development of the Therapeutic Accompaniment (TA) clinic with children, analyzing the magazine Styles da Clínica - USP. In this ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::9b2adaa1773fc50e3625af14ed6eeb79
https://www.revistas.usp.br/estic/article/view/173540
https://www.revistas.usp.br/estic/article/view/173540