Zobrazeno 1 - 10
of 222
pro vyhledávání: '"Lipsanen, J."'
Autor:
Mullola, S., Hintsanen, M., Elovainio, M., Pulkki-Råback, L., Lipsanen, J., Josefsson, K., Lehtimäki, T., Raitakari, O.T., Keltikangas-Järvinen, L.
Publikováno v:
In Learning and Instruction December 2015 40:39-53
Autor:
Alexandra Hering, Salmitaival J, Puhakka J, Lipsanen J, Seesjärvi E, Laine M, Sascha Zuber, Mannerkoski M, Aronen Et, Matthias Kliegel
Publikováno v:
Journal of Attention Disorders, 26(11), 1394-1411. Sage Publications, Inc.
Objective: To quantify goal-directed behavior and ADHD symptoms in naturalistic conditions, we developed a virtual reality task, EPELI (Executive Performance in Everyday LIving), and tested its predictive, discriminant and concurrent validity. Method
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology December 2014 78(12):2089-2096
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saarinen, A. I. (Aino I. L.), Lipsanen, J. (Jari), Hintsanen, M. (Mirka), Huotilainen, M. (Minna), Keltikangas-Järvinen, L. (Liisa)
Recently, the use of information and communications technology (ICT) at school has been extensively increased in Finland. This study investigated whether the use of ICT at school is linked to students ‘learning outcomes in Finland. We used the Finn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::ac3f717b86ae16b99a3cb2eda65d472d
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021052030750
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021052030750
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.