Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Lipps Garth E."'
Autor:
Kelly Romero-Acosta, Lizzette Gómez-de-Regil, Gillian A. Lowe, Lipps Garth E., Roger C. Gibson
Publikováno v:
International Journal of Psychological Research, Vol 14, Iss 1, Pp 12-32 (2021)
Objective: To analyse the possible direct and interactive associations of sex, age and parenting styles with symptoms of depression and anxiety. Methods: In this cross-sectional study, 710 students ranging from 8 to 13 years (mean age 10.8 years [±0
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc02b4c5866b450888b49dade940883b
Autor:
Romero-Acosta, Kelly, Verhelst, Salomón, Lowe, Gillian A., Lipps, Garth E., Restrepo, José, Fonseca, Leodanis
Publikováno v:
In Revista colombiana de psiquiatría (English ed.) July-September 2023 52(3):225-235
Publikováno v:
Caribbean Journal of Psychology. Jun2023, Vol. 15 Issue 1, p8-38. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Romero- Acosta, Kelly, Lipps, Garth E., Lowe, Gillian A., Gibson, Roger, Ramirez-Giraldo, Andrés
Supplemental Material for The Validation of the Kutcher Adolescent Depression 6-Item Scale in a Sample of Colombian Preadolescents and Adolescents by Kelly Romero-Acosta, Garth E. Lipps, Gillian A. Lowe, Roger Gibson and Andrés Ramirez-Giraldo in Ev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7407d19dbc555a8898a91ae74589bfee
Autor:
Santokhie, Stefan1, Lipps, Garth E.2 garth.lipps@uwimona.edu.jm
Publikováno v:
SAGE Open. Jan-Mar2020, Vol. 10 Issue 1, p1-7. 7p.
Autor:
Lowe, Gillian A.1 (AUTHOR), Lipps, Garth E.1 (AUTHOR) garth.lipps@uwimona.edu.jm, Gibson, Roger C.1 (AUTHOR), Jules, Mia A.1 (AUTHOR), Kutcher, Stanley1 (AUTHOR)
Publikováno v:
CMAJ Open. 7/3/2018, Vol. 6 Issue 3, pE248-E253. 6p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clarke Nelson, Morris-Patterson Amrie, Halliday Sharon, Lowe Gillian A, Lipps Garth E, Wilson Rosemarie N
Publikováno v:
Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health, Vol 4, Iss 1, p 16 (2010)
Abstract Background Students who are tracked into low performing schools or classrooms that limit their life chances may report increased depressive symptoms. Limited research has been conducted on academic tracking and its association with depressiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c67149be3994ccd8617082e5df81afa