Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Lippolis M"'
Autor:
Lippolis, M., Müllensiefen, D., Frieler, K., https://orcid.org/0000-0002-6055-377X, Matarrelli, B., Vuust, P., Cassibba, R., Brattico, E.
Publikováno v:
Lippolis, M, Müllensiefen, D, Frieler, K, Matarrelli, B, Vuust, P, Cassibba, R & Brattico, E 2022, ' Learning to play a musical instrument in the middle school is associated with superior audiovisual working memory and fluid intelligence : A cross-sectional behavioral study ', Frontiers in Psychology, vol. 13, 982704 . https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.982704
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Music training, in all its forms, is known to have an impact on behavior both in childhood and even in aging. In the delicate life period of transition from childhood to adulthood, music training might have a special role for behavioral and cognitive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a80fcc16967c78d29f8003b089341f84
https://pure.au.dk/portal/da/publications/learning-to-play-a-musical-instrument-in-the-middle-school-is-associated-with-superior-audiovisual-working-memory-and-fluid-intelligence(8a364078-19da-45cb-9f21-9a4fef6b73f3).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/learning-to-play-a-musical-instrument-in-the-middle-school-is-associated-with-superior-audiovisual-working-memory-and-fluid-intelligence(8a364078-19da-45cb-9f21-9a4fef6b73f3).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.