Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Lipp, Natalia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychologia Rozwojowa / Developmental Psychology. 24(1):29-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=893145
Autor:
Lipp, Natalia1 (AUTHOR) natalia.lipp@doctoral.uj.edu.pl, Sterna, Radosław2,3 (AUTHOR), Dużmańska-Misiarczyk, Natalia2,4 (AUTHOR), Strojny, Agnieszka1,4 (AUTHOR), Poeschl-Guenther, Sandra5 (AUTHOR), Strojny, Paweł1,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/21/2021, Vol. 16 Issue 12, p1-27. 27p.
Autor:
Strojny, Agnieszka, Sikström, Sverker, Strojny, Pawel, Ksawery Kapela, Żuber, Magdalena, Lipp, Natalia
This is the follow-up study with a sample of N = 1000 teenagers and N = 1000 of their caregivers.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eaedb6286d4a6b8ab5aa227c6164467d
Publikováno v:
Postepy Psychiatrii i Neurologii / Advances in Psychiatry & Neurology. 2021, Vol. 30 Issue 2, p79-95. 17p.
ecently the WHO included Gaming Disorder (GD) in the International Classification of Diseases (ICD-11) (WHO, 2020). It is treated as an response for numerous postulates to identify the addictive properties of gaming. Including the development of clea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0919f2239f75d834e176fbf00fb5d5c4
Cel: Celem badania było poznanie relacji pomiędzy formami aktywności młodzieży (w środowisku wirtualnym i w świecie realnym) a jej zdrowiem psychicznym w okresie przymusowej izolacji społecznej związanej z pandemią COVID-19. Prezentowane wy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3647::3d509fbfcf0d7c34f9b20c997261f519
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/278487
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/278487
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.