Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Lipowski, Stacy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lipowski, Stacy L.
Preschoolers’ ability to make judgments of learning (JOLs) was examined in three experiments in which they were taught proper names for various animals. In Experiment 1, when judgments were made immediately after a name had been taught, nearly ever
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=kent1310039966
Autor:
Lipowski, Stacy L.
One goal of the current investigation was to determine whether children's awareness of lexical ignorance is related to their understanding of false belief. A second goal was to determine whether awareness of lexical ignorance is related to basic memo
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=kent1215112776
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology December 2017 164:55-67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.