Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Lionello-DeNolf KM"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lionello-DeNolf KM; Assumption University, Psychology, Worcester, MA, United States. k.lionellodenolf@assumption.edu., Benvenuti MF; Experimental Psychology, University of São Paulo, São Paulo, Brazil.; National Institute of Science and Technology about Cognition, Behavior and Teaching, São Carlos, Brazil., Suarez CJ; Experimental Psychology, University of São Paulo, São Paulo, Brazil.; National Institute of Science and Technology about Cognition, Behavior and Teaching, São Carlos, Brazil.
Publikováno v:
Learning & behavior [Learn Behav] 2023 Jun; Vol. 51 (2), pp. 135-152. Date of Electronic Publication: 2022 Feb 18.
Autor:
Suarez CJ; Department of Experimental Psychology, Institute of Psychology, University of São Paulo, São Paulo, Brazil.; National Institute of Science and Technology about Cognition, Behavior and Teaching, São Carlos, Brazil., Benvenuti MF; Department of Experimental Psychology, Institute of Psychology, University of São Paulo, São Paulo, Brazil.; National Institute of Science and Technology about Cognition, Behavior and Teaching, São Carlos, Brazil., Couto KC; Faculty of Health Sciences, Department of Behavioural Sciences, Oslo Metropolitan University, Oslo, Norway., Siqueira JO; Department of Experimental Psychology, Institute of Psychology, University of São Paulo, São Paulo, Brazil., Abreu-Rodrigues J; Department of Basic Psychological Processes, University of Brasília, Brasília, Brazil., Lionello-DeNolf KM; Department of Psychology, Assumption University, Worcester, MA, United States., Sandaker I; Faculty of Health Sciences, Department of Behavioural Sciences, Oslo Metropolitan University, Oslo, Norway.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2021 Jul 02; Vol. 12, pp. 628425. Date of Electronic Publication: 2021 Jul 02 (Print Publication: 2021).
Autor:
Morris C; Department of Psychology, Salve Regina University, 144 Metro Center Blvd., Warwick, RI 02886 USA., Lionello-DeNolf KM; Department of Psychology, Assumption University, Worcester, USA.
Publikováno v:
Behavior analysis in practice [Behav Anal Pract] 2021 Feb 17; Vol. 15 (1), pp. 339-346. Date of Electronic Publication: 2021 Feb 17 (Print Publication: 2022).