Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Linnebank, Floris"'
Autor:
Looman, Mathilde I., Schoenmakers, Tim M., Blanken, Tessa F., Linnebank, Floris E., Kamphuis, Jan H., Lancee, Jaap
Publikováno v:
In Journal of Behavioral and Cognitive Therapy November 2024 34(3)
Publikováno v:
In Ecological Informatics 2009 4(5):263-281
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wissner, Michael, Beek, Wouter, Lozano, Esther, Mehlmann, Gregor, Linnebank, Floris, Liem, Jochem, Haering, Markus, Buehling, Rene, Jorge Gracia del Río, Bredeweg, Bert, Andre, Elisabeth, Biswas, G., Bull, S., Kay, J., Mitrovic, A.
Publikováno v:
Artificial Intelligence in Education: 15th International Conference, AIED 2011, Auckland, New Zealand, June 28-July 1, 2011, 585-587
STARTPAGE=585;ENDPAGE=587;TITLE=Artificial Intelligence in Education
ResearcherID
Lecture Notes in Computer Science ISBN: 9783642218682
AIED
STARTPAGE=585;ENDPAGE=587;TITLE=Artificial Intelligence in Education
ResearcherID
Lecture Notes in Computer Science ISBN: 9783642218682
AIED
In this paper we present the cast of pedagogical agents in the DynaLearn Intelligent Learning Environment. We describe the different character roles and how they interact with the learners. Our aim in using these characters is to increase the learner
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bac172420834671f9af1b1021ab54fcf
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/character-roles-and-interaction-in-the-dynalearn-intelligent-learning-environment(a023b3ad-c249-47bb-bcae-dc88f20a59dd).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/character-roles-and-interaction-in-the-dynalearn-intelligent-learning-environment(a023b3ad-c249-47bb-bcae-dc88f20a59dd).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Artificial Intelligence in Education; 2013, p729-732, 4p
Autor:
Wißner, Michael, Beek, Wouter, Lozano, Esther, Mehlmann, Gregor, Linnebank, Floris, Liem, Jochem, Häring, Markus, Bühling, René, Gracia, Jorge, Bredeweg, Bert, André, Elisabeth
Publikováno v:
Agents for Educational Games & Simulations; 2012, p151-165, 15p
Learning Spaces as Representational Scaffolds for Learning Conceptual Knowledge of System Behaviour.
Publikováno v:
Sustaining Tel: From Innovation to Learning & Practice; 2010, p46-61, 16p
Autor:
Bredeweg, Bert, Liem, Jochem, Linnebank, Floris, Bühling, René, Wiβner, Michael, del Río, Jorge Gracia, Salles, Paulo, Beek, Wouter, Gómez Pérez, Asunción
Publikováno v:
Intelligent Tutoring Systems (9783642134364); 2010, p272-274, 3p
Autor:
Bredeweg, Bert, Bouwer, Anders, Jellema, Jelmer, Bertels, Dirk, Linnebank, Floris Floris, Liem, Jochem
Publikováno v:
Proceedings of the 4th International Conference: Knowledge Capture; 10/28/2007, p183-184, 2p