Zobrazeno 1 - 10
of 436
pro vyhledávání: '"Linguistic modeling"'
Autor:
Aleksova, Krasimira
Publikováno v:
Български език и литература / Bulgarian Language and Literature. 65(1):104-111
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1110907
Autor:
Колесникова Анна Юрьевна
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 1, Pp 57-64 (2021)
Введение. Представлено исследование семантики восприятия, возникающей в процессе описания ирреальности как объекта чувственного опыт
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47b78755972a479e97e766b64f96a3d6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Igor A Mel’čuk
Publikováno v:
Russian journal of linguistics: Vestnik RUDN, Vol 22, Iss 3, Pp 521-538 (2018)
The paper aims to demonstrate that the main contribution of Anna Wierzbicka to linguistics is the idea of semantic decomposition - that is, representing meaning in terms of structurally organized configurations of simpler meanings - and a huge amount
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f32e843e4dc4df8b92eaec52d0c069c
Autor:
Valeriya A. Bezuevskaya
Publikováno v:
Современные информационные технологии и IT-образование, Vol 14, Iss 2, Pp 472-479 (2018)
The paper investigates the main problems faced by specialists in the process of selecting of intellectual workplaces (IWP) which are associated with the features of the initial data, inaccurate formulation of the technical specifications for the syst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2aa1188166cc4de0a817ca8bba5fa033
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematics, Vol 9, Iss 19, p 2362 (2021)
In an increasingly globalized market, the relationship between the customer and the brand goes beyond the purchasing process. It is very important to understand the customer, to know their needs and to propose actions to increase the value of the bra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41d865b461d5426f93e957c616a5ee12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.