Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Linguistic inquiry and word count (LIWC)"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 152568-152578 (2024)
Based on data from Weibo, the largest social media platform in China, this study employs a composite text mining approach to analyze public discussions about learning non-English foreign languages in recent years, with a focus on the emergence of Cha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/085578c5a2cf48aab7ea38153aeb5f78
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norah E. Dunbar, Judee K. Burgoon, Xunyu Chen, Xinran Wang, Saiying Ge, Qing Huang, Jay Nunamaker
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionForensic interviewing entails practitioners interviewing suspects to secure valid information and elicit confessions. Such interviews are often conducted in police stations but may also occur in field settings such as border crossings, se
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdf988bcf99245a091565ece34684ac8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emanuela Brusadelli, Laura Ferrari, Michele Benetti, Stefania Bruzzese, Giada Maria Tonelli, Salvatore Gullo
Publikováno v:
Research in Psychotherapy, Vol 23, Iss 3 (2021)
Several psychological interventions have been activated to help people during the coronavirus pandemic, and research highlights the crucial role of group interventions as a space for sharing and processing the psychological experiences linked to this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9918f965b5e4d88bac19e9605d09557
Autor:
Serhii Zasiekin, Yuliia Rosenhart
Publikováno v:
Психолінгвістика, Iss 23(2), Pp 94-106 (2018)
Дослідники в галузі лінгвістики, психолінгвістики, психології мови, перекладознавства та інших суміжних галузей дедалі частіше виявля
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8503ba362014caab72e4c01fea7e1a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.