Zobrazeno 1 - 10
of 242
pro vyhledávání: '"Linguistic abilities"'
Autor:
Sara D’Ascanio, Fabrizio Piras, Nerisa Banaj, Francesca Assogna, Clelia Pellicano, Andrea Bassi, Gianfranco Spalletta, Federica Piras
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 8, Pp e18633- (2023)
Introduction: the interplay between neuropsychological and communicative abilities in Parkinson’s disease (PD) has been relatively overlooked, and it is not entirely understood which difficulties are consequent to impaired motor control, and which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac134da98b4c4987ad928d3beae3bf52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
N. Kulakova
Publikováno v:
Rhema. Рема, Iss 3, Pp 64-81 (2021)
The article discusses one of the most important problems – the development of linguistic thinking, which is a meta-skill that allows students to successfully master the system and structure of the language. At the moment, the potentialities of occa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/156957125f86455a8248d8f176c3a76c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Preda, Oana
Publikováno v:
Revista Română de Terapia Tulburărilor de Limbaj şi Comunicare / Romanian Journal of Speech and Language Disorders. VI(2):62-68
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=948298
Autor:
Preda, Vasile Radu
Publikováno v:
Revista Română de Terapia Tulburărilor de Limbaj şi Comunicare / Romanian Journal of Speech and Language Disorders. VI(1):49-56
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=848634
Autor:
Ariel Ne'eman, Shelley Shaul
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Many studies have attempted to identify measures that predict reading abilities. The results of these studies may be inclined to over-identification of children considered at risk in kindergarten but who achieve parity in reading by the end of first
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5661d7dc683f4e3cbde42e9aa501548e
Autor:
Gali, Gulnara F., Fakhrutdinova, Anastasiya V., Dulmukhametova, Gulnara F., Gilyazova, Kamila R., Gali, Askar I.
Publikováno v:
International Review. (3-4):106-112
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=899532
Autor:
Агнесса ТОМАШЕВСЬКА
Publikováno v:
Актуальні питання суспільних наук та історії медицини, Vol 1 (17), Pp 49-53 (2018)
Рассматривается проблема целесообразности овладения лингвистическим компонентом ESP студентами, что обеспечивает технологию обучения
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ab03a6f677f4d0cb0c53003829c4cde