Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Linguistic Repertoires"'
Autor:
Mgbemena, Judith A.
Publikováno v:
West African languages. Linguistic theory and communication. :266-278
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=932294
Autor:
Ilaria Fiorentini, Chiara Gianollo
Publikováno v:
Educazione Interculturale, Vol 19, Iss 2, Pp 17-32 (2021)
Basing on the experience gained in the project The plurilingual classroom. Research on linguistic complexity for inclusive teaching, we present some recommendations for action with the aim of reaching an improved knowledge of the plurilingual learner
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83bd987ea9ed491594c56f8e92e6fd03
Publikováno v:
Language and Literacy: A Canadian Educational e-journal, Vol 24, Iss 2 (2022)
The number of Chinese-speaking students in Canadian schools is increasing dramatically. This article discusses a study in which we explored reading processes in Chinese and English through examining children’s reading in both languages. Based in a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/099a97042df94fdb99216bc774cd3131
Autor:
Kristin Melum Eide, Arnstein Hjelde
Publikováno v:
Languages, Vol 8, Iss 1, p 49 (2023)
Heritage Norwegian in the American Midwest is documented through a corpus of recordings collected and compiled over a time span of 80 years, from Einar Haugen’s recordings in the 1940s via the CANS corpus up to the present-day in the authors’ own
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80d6dec1fdca4628a4582f739e1d3f87
Autor:
Pat Moore, Sara López Stoelting
Publikováno v:
CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol 4, Iss 1 (2021)
We interpret CLIL as bilingual education inasmuch as it is can help create bilinguals; and we are interested in the behaviour of emergent bilinguals. We also subscribe to the idea of holistic linguistic repertoires instead of separable languages. In
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45b8e593942c415eaeda624aed854aa4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hagi, Veronica-Diana
Publikováno v:
International Journal of Cross-Cultural Studies and Environmental Communication. 7(1):89-98
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=758596