Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Lingler Jacqui"'
Autor:
Lingler Jacqui, Faber Jon E, Stansbrey Robert J, McNamara Nora K, Pagano Maria E, Findling Robert L, Demeter Christine A, Bedoya Denise, Reed Michael D
Publikováno v:
Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health, Vol 3, Iss 1, p 11 (2009)
Abstract Background The objective of this study was to examine whether fluoxetine was superior to placebo in the acute amelioration of depressive symptomatology in adolescents with depressive illness and a comorbid substance use disorder. Methods Eli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7cdec59f98e45cc93be51e78c2d05d5
Autor:
Findling, Robert L., McNamara, Nora K., Pavuluri, Mani, Frazier, Jean A., Rynn, Moira, Scheffer, Russell, Kafantaris, Vivian, Robb, Adelaide, DelBello, Melissa, Kowatch, Robert A., Rowles, Brieana M., Lingler, Jacqui, Zhao, Jian, Clemons, Traci, Martz, Karen, Anand, Ravinder, Taylor-Zapata, Perdita
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry February 2019 58(2):287-296
Autor:
Demeter, Christine A., Youngstrom, Eric A., Carlson, Gabrielle A., Frazier, Thomas W., Rowles, Brieana M., Lingler, Jacqui, McNamara, Nora K., DiFrancesco, Kathryn E., Calabrese, Joseph R., Findling, Robert L.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders May 2013 147(1-3):295-303
Autor:
Hirschtritt, Matthew E., Pagano, Maria E., Christian, Kelly M., McNamara, Nora K., Stansbrey, Robert J., Lingler, Jacqui, Faber, Jon E., Demeter, Christine A., Bedoya, Denise, Findling, Robert L.
Publikováno v:
In Journal of Substance Abuse Treatment June 2012 42(4):366-372
Autor:
Findling, Robert L., Johnson, Jacqueline L., McClellan, Jon, Frazier, Jean A., Vitiello, Benedetto, Hamer, Robert M., Lieberman, Jeffrey A., Ritz, Louise, McNamara, Nora K., Lingler, Jacqui, Hlastala, Stefanie, Pierson, Leslie, Puglia, Madeline, Maloney, Ann E., Kaufman, Emily Michael, Noyes, Nancy, Sikich, Linmarie
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry 2010 49(6):583-594
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.