Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Lindsey, Marti"'
Class of 2014 Abstract
Specific Aims: The purpose of this study is to determine if people who take or manage medications attend to the prescription warning labels (PWLs) and if education levels affect how they interpret these warnings. The prima
Specific Aims: The purpose of this study is to determine if people who take or manage medications attend to the prescription warning labels (PWLs) and if education levels affect how they interpret these warnings. The prima
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/614203
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/614203
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/614203
Autor:
Garcia, Miguel, Lindsey, Marti
Class of 2012 Abstract
Specific Aims: The objective of this study is to first assess whether student pharmacist interns feel they can gauge patient health literacy levels with confidence, second to assess which methods are used most commonly in
Specific Aims: The objective of this study is to first assess whether student pharmacist interns feel they can gauge patient health literacy levels with confidence, second to assess which methods are used most commonly in
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/614471
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/614471
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/614471
Autor:
Lindsey, Marti1, Sestiaga, Daniel, Pryor, Jaclyn, Richmond, Ben2, Benavides, Alex3, Stevens, Annamarie4
Publikováno v:
Tribal College Journal. Winter2021, Vol. 33 Issue 2, p14-18. 5p. 4 Color Photographs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Woodard, Lisa J. *, Wilson, Judith S., Blankenship, James, Quock, Raymond M., Lindsey, Marti, Kinsler, Janni J.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 December 2011 75(10)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Thesis: S.B., Massachusetts Institute of Technology, Department of Nuclear Science and Engineering, 2014.
Cataloged from PDF version of thesis. "June 2014."
Includes bibliographical references (page 27).
An investigation of collisional
Cataloged from PDF version of thesis. "June 2014."
Includes bibliographical references (page 27).
An investigation of collisional
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/92693