Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Lindsey, Andre"'
Autor:
Lindsey, Andre Michele
The purpose of this study was to examine the extent to which learning and recall are facilitated by semantic and phonological targets. A list-learning paradigm was administered to 10 individuals with a history of traumatic brain injury. Participants
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2011-05-2866
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders July-August 2020 86
Publikováno v:
In Neuropsychologia October 2018 119:308-319
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wisinger, Amanda, Lindsey, André, Krese, Kelly, Ellison, Rachael, Herrold, Amy, Aaronson, Alexandra, Kletzel, Sandra, Stika, Monica, Guernon, Ann, Pape, Theresa Bender
Publikováno v:
In Archives of Physical Medicine and Rehabilitation December 2022 103(12):e76-e76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.