Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Lindsay, Euan D"'
Autor:
Zhang, Mike, Lindsay, Euan D, Thorbensen, Frederik Bode, Poulsen, Danny Bøgsted, Bjerva, Johannes
End of semester student evaluations of teaching are the dominant mechanism for providing feedback to academics on their teaching practice. For large classes, however, the volume of feedback makes these tools impractical for this purpose. This paper e
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.01274
Contribution: This paper identifies four critical ethical considerations for implementing generative AI tools to provide automated feedback to students. Background: Providing rich feedback to students is essential for supporting student learning. Rec
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.15334
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lindsay, Euan D., Morgan, James R.
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education; Oct 2021, Vol. 46 Issue 5, p637-661, 25p
Autor:
Lal, Sulakshana, Lucey, Anthony D., Lindsay, Euan D., Treagust, David F., Mocerino, Mauro, Zadnik, Marjan G.
Publikováno v:
Australasian Journal of Engineering Education; Oct2020, Vol. 25 Issue 2, p155-164, 10p
Autor:
Lal, Sulakshana, Lucey, Anthony D., Lindsay, Euan D., Treagust, David F., Long, John M., Mocerino, Mauro, Zadnik, Marjan G.
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education; Aug2020, Vol. 45 Issue 4, p491-515, 25p, 1 Diagram, 2 Charts, 4 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jianye Wei, Mocerino, Mauro, Treagust, David F., Lucey, Anthony D., Zadnik, Marjan G., Lindsay, Euan D., Carter, Damien J.
Publikováno v:
Chemistry Education: Research & Practice; 2018, Vol. 19 Issue 4, p1186-1198, 13p
Autor:
Lal, Sulakshana, Lucey, Anthony D., Lindsay, Euan D., Sarukkalige, Priyantha R., Mocerino, Mauro, Treagust, David F., Zadnik, Marjan G.
Publikováno v:
Australasian Journal of Engineering Education; Oct2017, Vol. 22 Issue 2, p81-94, 14p, 1 Color Photograph, 1 Diagram, 2 Charts, 2 Graphs
Autor:
Froyd, Jeffrey E., Lord, Susan M., Ohland, Matthew W., Prahallad, Kishore, Lindsay, Euan D., Dicht, Burton
Publikováno v:
2014 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) Proceedings; 2014, p1-6, 6p