Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Linder, Deborah"'
Autor:
Linder, Deborah a, ⁎, Cardamone, Carie b, Cash, Sean B. c, Castellot, John d, Kochevar, Deborah e, Dhadwal, Shuchi f, Patterson, Ellen f
Publikováno v:
In One Health June 2020 9
Autor:
McCullough, Amy a, ⁎, Jenkins, Molly A. a, Ruehrdanz, Ashleigh a, Gilmer, Mary Jo b, Olson, Janice c, Pawar, Anjali d, Holley, Leslie e, Sierra-Rivera, Shirley e, Linder, Deborah E. f, Pichette, Danielle g, Grossman, Neil J. g, Hellman, Cynthia a, Guérin, Noémie A. h, O’Haire, Marguerite E. h
Publikováno v:
In Applied Animal Behaviour Science March 2018 200:86-95
Autor:
Linder, Deborah E. a, *, Siebens, Hannah C. a, Mueller, Megan K. a, b, Gibbs, Debra M. a, Freeman, Lisa M. a
Publikováno v:
In AJIC: American Journal of Infection Control 1 August 2017 45(8):883-887
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Linder, Deborah E. a, ∗, Parker, Valerie J. b
Publikováno v:
In Veterinary Clinics of North America: Small Animal Practice September 2016 46(5):869-882
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Linder, Deborah a, ∗, Mueller, Megan b
Publikováno v:
In Veterinary Clinics of North America: Small Animal Practice July 2014 44(4):789-806
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Effects of an Animal-Assisted Intervention on Reading Skills and Attitudes in Second Grade Students.
Autor:
Linder, Deborah E.1,2 deborah.linder@tufts.edu, Mueller, Megan K.1,2, Gibbs, Debra M.1,2, Alper, Jean A.3, Freeman, Lisa M.1,2
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. May2018, Vol. 46 Issue 3, p323-329. 7p. 2 Charts, 1 Graph.