Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Lind, Katia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lind, Katia, Toure, Hanna, Brugel, Dominique, Meyer, Philippe, Laurent-Vannier, Anne, Chevignard, Mathilde
Publikováno v:
In Child Abuse & Neglect January 2016 51:358-367
Autor:
Hamouda, Ilyes, Rousseau, Marie-Christine, Beltran Anzola, Any, Aim, Marie-Anastasie, de Villemeur, Thierry Billette, Auquier, Pascal, Baumstarck, Karine, Khaldi-Cherif, Sherezad, Maincent, Kim, Felce, Agnès, Dany, Lionel, Beltran, Any, Boutalbi, Narjess, Kemlin, Isabelle, Roger, Julie, Julien, Patrick, Heng, Ponha, Willocq, Daniel, Valkov, Maria, Pietra, Stéphane, Lenormand, Stéphane, Lind, Katia
Publikováno v:
Scientific Reports
Scientific Reports, Nature Publishing Group, 2022, 12 (1), pp.12512. ⟨10.1038/s41598-022-16596-3⟩
Scientific Reports, Nature Publishing Group, 2022, 12 (1), pp.12512. ⟨10.1038/s41598-022-16596-3⟩
Polyhandicap is characterized by a combination of profound intellectual disability and serious motor deficit, resulting in the extreme restriction of autonomy and communication. The aim of the EVAL-PLH (EVALuation PoLyHandicap) study is to identify t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b927614089ae75e9a6950343f91bbdd6
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03845389
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03845389
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.