Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Lin Zilong"'
The underground exploitation of large language models (LLMs) for malicious services (i.e., Malla) is witnessing an uptick, amplifying the cyber threat landscape and posing questions about the trustworthiness of LLM technologies. However, there has be
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.03315
As a prominent instance of vandalism edits, Wiki search poisoning for illicit promotion is a cybercrime in which the adversary aims at editing Wiki articles to promote illicit businesses through Wiki search results of relevant queries. In this paper,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.11300
Publikováno v:
In Knowledge-Based Systems 3 August 2024 297
Autor:
Lin, Zilong, Lin, Yaojin
Publikováno v:
In Neurocomputing 28 March 2024 575
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Knowledge Discovery and Data Mining. PAKDD 2022. Lecture Notes in Computer Science, vol.13282, 2022, pp.79-91
As an essential tool in security, the intrusion detection system bears the responsibility of the defense to network attacks performed by malicious traffic. Nowadays, with the help of machine learning algorithms, intrusion detection systems develop ra
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1809.02077
Publikováno v:
Journal of Flow Chemistry; Dec2024, Vol. 14 Issue 4, p631-639, 9p
Autor:
Zhu, Yong, Li, Jiandong, Ma, Jingrui, Lin, Zilong, Lu, Xiao, Xiong, Qingping, Qian, Yunhua, Yuan, Jun, Ding, Shijie, Huang, Song, Chen, Jing
Publikováno v:
In International Journal of Biological Macromolecules 1 July 2021 182:343-353
Publikováno v:
2020 IEEE International Conference on Artificial Intelligence and Information Systems (ICAIIS).
Automatic scoring of subjective questions is the key to the intelligent marking system. Aiming at the problem of low accuracy in the existing subjective question automatic grading system and combining with the characteristics of teachers' artificial
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.