Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Lin Hui Fang"'
Publikováno v:
i-Perception, Vol 2 (2011)
Gaze could induce automatic orienting and plays a crucial role in social cognition. The goal of this study was to explore whether the effect of gaze induced orienting varies from children to adults. Three groups of participants were recruited: twenty
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3eb211fd5fb54eec8756bc1fd323ebbc
Autor:
Lin Hui Fang, 林慧芳
90
The study selects each 40 elementary school six grade general and poor reading students as subjects to explore the different reading level students if having the difference performances in 「working memory」、「knowledge access」and 「i
The study selects each 40 elementary school six grade general and poor reading students as subjects to explore the different reading level students if having the difference performances in 「working memory」、「knowledge access」and 「i
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/65855257593416363968
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology September 2015 137:76-84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Fish and Shellfish Immunology 2006 21(4):385-392
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.