Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Lin, Zih‐Yu"'
Autor:
Lin, Zih‐Yu1 (AUTHOR), Sun, Jiaonan1 (AUTHOR), Shiring, Stephen B.1 (AUTHOR), Dou, Letian1 (AUTHOR) dou10@purdue.edu, Savoie, Brett M.1 (AUTHOR) bsavoie@purdue.edu
Publikováno v:
Angewandte Chemie. 8/14/2023, Vol. 135 Issue 33, p1-9. 9p.
Autor:
Lin, Zih-Yu, 林姿諭
95
The purpose of the present study was to assess the influence of mathematics anxiety (including the cognitive and affective dimensions), mathematics intrinsic motivation, and mathematics self-concept on mathematics achievement. Participants we
The purpose of the present study was to assess the influence of mathematics anxiety (including the cognitive and affective dimensions), mathematics intrinsic motivation, and mathematics self-concept on mathematics achievement. Participants we
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/23853023501048866151
Autor:
Wang, Kang, Lin, Zih-Yu, De, Angana, Kocoj, Conrad A., Shao, Wenhao, Yang, Hanjun, He, Zehua, Coffey, Aidan H., Fruhling, Colton B., Tang, Yuanhao, Varadharajan, Dharini, Zhu, Chenhui, Zhao, Yong Sheng, Boltasseva, Alexandra, Shalaev, Vladimir M., Guo, Peijun, Savoie, Brett M., Dou, Letian
Publikováno v:
Nature; Sep2024, Vol. 633 Issue 8030, p567-574, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
林姿諭, Lin, Zih-Yu
本研究運用PISA 2003資料庫為例,說明數學焦慮之認知與情意,如何影響學生數學內在動機、自我概念與成就的機制。本研究的研究對象,為香港十五歲學生,並採取整列剔除法(listwise deletio
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0094152007%22.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.