Zobrazeno 1 - 10
of 372
pro vyhledávání: '"Lin, Wen‐Chieh"'
Recent years have seen a shift towards learning-based methods for trajectory prediction, with challenges remaining in addressing uncertainty and capturing multi-modal distributions. This paper introduces Temporal Ensembling with Learning-based Aggreg
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.19606
Interface icons are prevalent in various digital applications. Due to limited time and budgets, many designers rely on informal evaluation, which often results in poor usability icons. In this paper, we propose a unique human-in-the-loop framework th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.17609
Radar shows great potential for autonomous driving by accomplishing long-range sensing under diverse weather conditions. But radar is also a particularly challenging sensing modality due to the radar noises. Recent works have made enormous progress i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.04282
Existing radar sensors can be classified into automotive and scanning radars. While most radar odometry (RO) methods are only designed for a specific type of radar, our RO method adapts to both scanning and automotive radars. Our RO is simple yet eff
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.07908
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.