Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Lin, Warangkana"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lin, Warangkana, 林許淑謙
This is a study about teacher learning in a case school. In this context, the study concentrates on teacher learning in groups. In the literature, there is a lot of attention to teacher learning in groups, community, and networks; however, many resea
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10722/211025
Autor:
Lin, Warangkana, Chan, Sheng-Ju
Publikováno v:
Journal of Studies in International Education; Jul2024, Vol. 28 Issue 3, p420-439, 20p
Autor:
Lin, Warangkana, Lee, Moosung
Publikováno v:
Journal of Educational Administration, 2018, Vol. 56, Issue 6, pp. 620-642.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEA-10-2017-0150
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 2018 Jan 01. 93(5), 534-550.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48544019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lin, Warangkana1 (AUTHOR) annalinw@isu.edu.tw, Yang, Rui2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy & Management. Feb2021, Vol. 43 Issue 1, p67-90. 24p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Lin, Warangkana
The approaches to governance employed by various societies have become increasingly similar, following a pattern of reforms that move away from the control mode to the supervisory mode. To this end, direct central involvement is being replaced by a m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1deb14c00a3841d8996f46f73ee2afe0
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00052118
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00052118
Autor:
Lin, Warangkana, Yang, Rui
Supplemental Material for Revitalizing cultural consciousness in Taiwan’s higher education: Ambitions and Tensions by Warangkana Lin and Rui Yang in International Journal of Chinese Education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4e6ceaa05c29d50452b899fc57a7a2b5
Autor:
Lin, Warangkana, Yang, Rui
Publikováno v:
International Journal of Chinese Education; Sep-Dec2022, Vol. 11 Issue 3, p1-17, 17p