Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Lin, Wanchun"'
Publikováno v:
In Heliyon 30 October 2024 10(20)
Autor:
Lin, WanChun, 林婉君
99
Based on the Theory of Planned Behavior (TPB) (Ajzen, 1991) and Schmitt’s experiential marketing (1999), this study is designed to explore whether consuming experience and experiential providers influence customers’ dining patronage/ pur
Based on the Theory of Planned Behavior (TPB) (Ajzen, 1991) and Schmitt’s experiential marketing (1999), this study is designed to explore whether consuming experience and experiential providers influence customers’ dining patronage/ pur
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/17703354225339126724
Autor:
Yu, Tianchao, Lin, Wanchun
Publikováno v:
In Biomedicine & Pharmacotherapy December 2016 84:395-402
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ChemistrySelect; 9/11/2017, Vol. 2 Issue 26, p7821-7826, 6p